.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تولید روزانه 120 هزار بشکه نفت در پالايشگاه بهشهر

نماینده مردم نکا، بهشهر و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی گفت: روزانه بيش از 7ميليون ليتر بنزين در پالايشگاه بهشهر توليد مي شود.

به گزارش ایسنا ، احمدعلي مقيمي ، با بیان اینکه ظرفيت تولید پالايشگاه بهشهر روزانه 120هزاربشكه نفت است اظهار داشت : 5/7 ميليون ليتر بنزين در روز در این پالایشگاه تولید می شود که از این مقدار 5/5 ميليون ليتر بنزين معمولي و 5/2 ميليون ليتر بنزين سوپر است.

وي با بيان اينكه 2هزار ميليارد تومان سرمايه گذاري پالايشگاه بهشهر است گفت: اين پالايشگاه در زميني به مساحت 168هكتار با سرمايه گذاري بخش خصوصي انجام مي شود.

نماینده نکا، بهشهر و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی افزود: با احداث پالايشگاه بهشهر 2هزارشغل مستقيم و 6هزارشغل غيرمستقيم در استان ايجاد مي شود.

مقيمي تصريح كرد: ظرفيت بندراميرآباد 1060هكتار بوده كه براي توسعه فاز دوم اين بندر 1000ميليارد ريال اعتبار در سفرسوم دولت مصوب شده كه ظرفيت آن نزديك به 2هزارهكتار خواهدشد.

وي با اشاره به اينكه سالانه هزارو 500 كشتي در بندر اميرآباد پهلو مي گيرند گفت: موادي ازقبيل غلات ، لوازم خانگي ، ماشين ، كاغذ ، فولاد و آهن به استان وارد و موادي ازجمله سيمان و مركبات از استان صادر مي شوند.

دبيرمجمع نمايندگان مازندران اظهارداشت: احداث ندامتگاه مصوبه سفر دوم دولت است كه 5هزارهكتار زمين در شهرستان بهشهر براي احداث آن درنظر گرفته شده است.

مقيمي ادامه داد: مطالعات اوليه ، مكان سنجي و مكانيك خاك جهت احداث ندامتگاه درساري و بهشهر انجام شده است.

وي خاطرنشان كرد: 11ميلياردتومان اعتبار جهت احداث ندامتگاه در ساري و بهشهر در سفر سوم دولت در مازندران مصوب شده است.

دبيرمجمع نمايندگان مازندران با بيان اينكه تصور ما از خروج دامداران از جنگل عملي كارشناسي نشده بود گفت: دامداران در جنگل ها محافظين جنگل بودند كه بعد از خروج آنها در مدت كوتاهي قاچاق چوب صورت گرفت.

مقيمي افزود: درحقيقت با خروج دامداران از جنگل ها دام و هم مشاغلي كه رهگذر دامداري بود را از دست داديم كه به همين منظور لغو ماده خروج دامداران از جنگل در برنامه پنجم صورت گرفت.

وي يادآورشد:در حوزه پالايشگاه ما اعتقاد داريم هر جاي استان مازندران ظرفيت احداث پالايشگاه دارد بايد در آنجا پالايشگاه احداث شود و اين اعتقاد ما مربوط به شهر خاصي نيست.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

فرجی 1 بهمن 1389
آره جون خودت ما معتقدیم هر جای مازندران ظرفیت احداث پالایشگاه رو داره ... اگه راست میگه با اینکه این مصوبه برای نکا و بهشهر مشترک بوده با این همه مخالفت محیط زیست محل احداثشو به نکا تغییر نمی دی مقیمی تو خیلی به نکا ظلم کردی روز قیامت باید جواب بدی هر چند ادمین هواتو داره من گفتم . ذوب آهن کارخانه گچ کارخانه فولاد بندر سرمایه گذارا دانشگاه علوم پزشکی دانشگاه فنی بزرگرا رستمکلا کمربندی بهشهر پل های رو گذر و زیرگذر فراوان در بهشهر همه و همه رو تو به بهشهر بردی مردم نکا فراموش نمی کنن تو در بین مردم نکا خیلی چهره ی منفوری هستی بر دروغگو لعنت
نا شناس 2 بهمن 1389
من از آقای مقیمی خواهش می کنم محلی را که این مقدار نفت داره تولید میشه را نشون بده بعد اظهار نظر کند پالایشگاهی در کار نیست

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.074 seconds.